כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : אמו של רונאלדו חשפה ההרגל המגונה של בנה : כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : אמו של רונאל×"ו חשפ×" ×"×"ר×'ל ×"מ×'ונ×" של ×'× ×" : כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם.

היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו עם ילדים רונאלדו עם הבכור והתאומים ג'ורג'ינה עם רונאלדו ג'וניור ותאומים מטאו וחוה

ספורט ×›×
ספורט ×›×"ור×'ל עולמי Nrg אני ואפ0×™×™ מות×' ושמו from www.makorrishon.co.il
מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. זה ההריון הראשון של רודריגז. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו עם ילדים רונאלדו עם הבכור והתאומים ג'ורג'ינה עם רונאלדו ג'וניור ותאומים מטאו וחוה מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי.

בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין.

מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה

ג'ורג'ינה וכריסטיאנו עם ילדים רונאלדו עם הבכור והתאומים ג'ורג'ינה עם רונאלדו ג'וניור ותאומים מטאו וחוה רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם.

×
×"אם אם ×'נו של כריסטיאנו רונאל×"ו מת×" from images1.ynet.co.il
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו עם ילדים רונאלדו עם הבכור והתאומים ג'ורג'ינה עם רונאלדו ג'וניור ותאומים מטאו וחוה זה ההריון הראשון של רודריגז. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם.

ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל.

רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו.

רונאל×
רונאל×"ו מוכר כשחקן ×"×›×"ור×'ל ×"טו×' ×'יותר של ×"עולם ו×"×'×™×¢ לת×'מול עם ×"נער×" ×"×—×"ש×" שלו फ शन पर सन from fashion-person.com
כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא.

אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו.

אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. זה ההריון הראשון של רודריגז. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד.

האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיותתנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי כריסטיאנו רונאלדו. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד.

Posting Komentar

0 Komentar